انجام پروژهای برنامه نویسی asp.net

انجام پروژهای برنامه نویسی asp.net

انجام پروژهای برنامه نویسی asp.net

انجام پروژهای برنامه نویسی asp.net

انجام پروژه های ASP

انجام پروژه های ASP

در مواقع فراوانی شاهد آن هستیم که کاربران در پروژه های ASP خود دچار مشکل هستند و به دنبال مکان مطمئنی برای انجام پروژه خود می گردند. همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های ASP آماده است تا پروژه های صنعتی و شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی برعهده گرفته و با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد .جهت سفارش پروژه ASP با شماره های – تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @پیام دهید.
ه پروژه های ASP را میتواند انجام دهد؟
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
    انجام پروژه های طراحی سایت با ASP
    انجام پروژه های  ASP
    انجام پروژه های HTML به همراه ASP
    انجام کلیه پروژه های مربوط به وب با ASP

ASP چیست؟

asp مخفف “Active Server Pages” به معنی صفحات فعال سرور است. درواقع یک تکنولوژی قدرتمند برای ساخت صفحات وب پویا و تعاملی می باشد. فایل asp شامل: متن، برچسب های html، XML و اسکریپت ها است. اجرای اسکریپت ها asp برروی سرور صورت می گیرد. فایل asp همان فایل HTML می باشد. تفاوتی که asp با html دارد اینست زمانیکه یک مرورگر یک فایل HTML را درخواست می کند، سرور فایل را باز میگرداند. اما زمانیکه مرورگر فایل asp را درخواست می کند،IIS درخواست را به موتور ASP منتقل کرده. موتور ASP ، فایل ASP را خط به خط میخواند و اسکریپ های فایل را به اجرا در می آورد. در نهایت، فایل ASP به عنوان ساده HTML برای مرورگر بازگشت داده می شود.
کاربردهای ASP:

    ایجاد تغییرات، ویرایش یا افزودن محتوا به صفحات وب.
    ارسال داده ها از طریق HTML جهت پاسخ به سوال کاربران.
    امکان دسترسی به پایگاه داده یا خود داده و برگرداندن نتایج آن به مرورگر.
    سادگی و سرعت بالای asp نسبت به  CGI و Perl.
    به حداقل رساندن ترافیک شبکه.
    امنیت بالای asp بدلیل عدم نمایش کد آن از طریق مرورگر.

خدمات مشابه همیارپروژه:
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروژه های HTML( اچ تی ام ال)

پروژه طراحی سایت

انجام پروژه های ایجکس

انجام پروژه های جی کوئری

انجام پروژه های جاوا اسکریپت

انجام پروژه های CSS

انجام پروژه های PHP(پی اچ پی)

انجام پروژه های طراحی لوگو و گرافیک
برای انجام پروژه ASP باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های ASP  و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه  ASP را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های ASP، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های تجاری ASP:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های تجاری هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای ASP  ارائه خواهیم داد.

 
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.comazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
انجام تحلیل داده پروژه پایانی با کدنویسی ASP:

انجام تحلیل داده با ASP از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد.  انجام تحلیل داده پروژه پایانی ASP ، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.

چرا پروژه ASP خود را به

له در انجام پروژه های ASP و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه ASP شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه ASP به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های ASP در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های ASP از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های ASP در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه ASP خود برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
ام پروژه های asp ، برنامه نویسی با asp دات نت ، انجام پروژه asp طراحی سایت ، سفارش پروژه asp توسط صدها متخصص حرفه ای از تخحصص های اصلی موسسه متلب پروژه بوده و با قیمت مناسب انجام میشود برای سفارش با شماره تماس بگیرید.

asp چیست؟
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
یکی از زبان های بسیار پرطرفدار در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت می باشد ساخت شرکت مایکروسافت می باشد که بسیاری وب سایت ها با این زبان طراحی شده اند و کاربران خاص خود را نیز دارد asp را میتوان اولین زبان برنامه نویسی طراحی وب سایت در سطح دنیا دانست که با داشتن محیط برنامه نویسی جذاب طرفداران زیادی دارد asp متعلق به شرکت مایکروسافت می باشد این زبان طراحی سایت معمولا برای سایت های و موسسات دولتی استفاده میشود چون امنیت در asp بسیار بالا می باشد و این یکی از اصلی ترین دلایل طراحی سایت ها با این زبان می باشد asp نسبت به زبان های برنامه نویسی دیگر جذابیت کمتری دارد ولی هنوز هم مشتریان و کاربران مخصوص خود را دارد ای‌ اس‌ پی‌ دات‌ نت  یک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت عرضه گردیده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌ های Web و برنامه‌های Web پویا وسرویس‌های Web پویا وسرویس‌های Web XML از آن استفاده کنند. این بخشی از زیر ساخت.NET مایکروسافت و جانشینی برای تکنولوژی صفحات سرویس دهنده فعال است. ASP مبتنی بر زبانهای مشترک در حال اجرا است که به برنامه نویسان اجازه می‌دهد کدهای ASP را با استفاده از هر زبان Framework.NET بنویسند.

ما چه نوع پروژه های asp را میتوانیم انجام دهیم ؟
انجام پروژه دانشجویی asp
انجام پروژه برنامه نویسی asp
انجام پروژه طراحی سایت با asp
انجام پروژه دات نت

انجام پروژه asp

سایر فعالیت های متلب پروژه در حوزه طراحی سایت

انجام پروژه های php

انجام پروژه های وردپرس

انجام پروژه جاوا اسکریپت

انجام پروژه های سی شارپ

انجام پروژه های سی پلاس پلاس

انجام پروژه های ریزپردازنده

انجام پروژه های طراحی کامپایلر

انجام پروژه های سیستم عامل

انجام پروژه های HTML

انجام پروژه های mvc

 

انجام پروژه asp با قیمت مناسب

زبان asp یکی از قدیمی ترین زبان های طراحی سایت می باشد که بر روی سیستم عامل ویندوز طراحی شده است این زبان که طراحی و ساخت شرکت گوگل می باشد همچنین  asp چون زبان سمت سرور می باشد کدها قبل از اینکه بر روی مروگر اجرا شود زودتر کامپایل میشود که این یاعث افزایش سرعت و کیفیت کارایی سیستم خواهد شد اهمیت زبان asp در کدنویسی آسان آن بر روی محیط هایی مانند سی شارپ ویژوال استودیو می باشد در زبان asp نیاز به کدنویسی های بسیار طولانی نیست و بسیاری از بخش های طراحی سایت به صورت پیش فرض در زبان ای اس پی با کتابخانه های دات طراحی شده است و این باعث محبوبیت استفاده از آن در سراسر دنیا شده است

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com

به متخصص پروژه asp مراجعه کنید

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه asp در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت مناسبی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت asp را انتخاب کرده اید.

نحوه انجام سفارش پروژه در موسسه متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه asp توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه asp براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه asp توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

نحوه سفارش پروژه asp به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش انجام پروژه های asp خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ این به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نمایید برای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه asp به چه صورت است ؟
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
نحوه زمان دهی برای انجام پروژه های asp با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه asp به چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه های asp را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با 200 استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه asp به چه صورت است ؟

با توجه به تجربه 7 ساله متلب پروژه در انجام پروژه های asp و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های که است.
asp ای اس پی چیست ؟

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com

ای اس پی asp  مخفف شده از عبارت Active Server Page می باشد انجام پروژه های asp.net یک تکنولوژی مبتنی بر سرویس دهنده بوده که امکان اجرا کردن اسکریپت های موجود در یک صفحه وب را از راه یک سرویس دهنده اینترنت فراهم می کند ای اس پیASP  تکنولوژی متعلق به شرکت ما یکروسافت می باشد اسکریپت های موجود در یک فایل ASP بر روی سرویس دهنده اجراء می گردنند فایل های ASP دارای انشعاب  asp می باشند  ASP برنامه ای است که با مدیریت  IIS اجراء می گردد یک فایل ASP مشابه فایل Html است  محتویات یک فایل ASP حاوی : متن ، Html ، XML و اسکریپت می باشد .

 
مزیت های استفاده از ای اس پی  asp  چیست ؟

 

سرعت زیاد و بالا

ریسپانسیو بالا

سطح امنیتی بالا برای طراحی سایت

پشتیبانی عالی

 
کاربرد های استفاده از ای اس پی  asp  چیست ؟

 

 کاربرد ای اس پی  aspدر اضافه کردن و تغییر و ویرایش  هر محتوای وب

کاربرد ای اس پی  aspدر پاسخ دادن به پرس و جوهای کاربر یا داده های موجود در فرم ها .
کاربرد ای اس پی  aspدر کاهش ترافیک شبکه با برنامه نویسی با ASP ای اس پی
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
کاربرد ای اس پی  aspدر دسترسی داشتن به پایگاه داده یا داده ها

کاربرد ای اس پی  aspدر سفارشی کردن صفحات وب

 

 

 رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های asp.net   شما توسط تیم و افرادی متخصص ومجرب وبا تجربه و مهارت چندین ساله در زمینه های مختلف انجام پروژه های asp ای اس پی  می باشد .

 
نکات قابل توجه در رابطه با انجام پروژه های asp ای اس پی

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.comazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه  شما توسط یک تیم پویا وبا تجربه چندین ساله انجام می شود.

 انجام  پروژه  شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام می شود.

 انجام  پروژه  شما در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود.

  پس از اتمام پروژه اس پی  شما عزیزان ، پروژه شما دارای  48 ساعت پشتیبانی رایگان می باشد.

 
 خدمات رایا پروژه در زمینه  انجام پروژه های  asp  ای اس پی  

 

انجام پروژه هایasp ای اس پی  حرفه ای

انجام پروژه های asp ای اس پی پیشرفته

انجام پروژه های asp ای اس پی

انجام  و مشاوره پروژه های asp.net

انجام پروژه های تخصصی asp ای اس پی

انجام پروژه های asp.net در برنامه نویسی

خدمات مرتبط

 

انجام پروژه های کامپیوتر

انجام پروژه اپنت

انجام پروژه های spss

انجام پروژه دات نت

طراحی سایت با asp.net
انجام پروژه های طراحی سایت asp.net
انجام پروژه های طراحی سایت asp.net mvc
انجام پروژه های asp.net

 

گروهه طراحی سایت azsoftir آمادگی طراحی سایت با asp.net یا انجام پروژه های asp.net شما را در سطوح اداری وتجاری دارد آن را در کمترین زمان با بهترین کیفیت تحویل می دهد.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
 
انجام طراحی سایت با asp.net
انجام پروژه های برنامه نویسی اس پی دا نت asp.net
asp.net
asp.net designer

برای سفارش پروژه کافیست بر روی ثبت سفارش کلیک کنید یا از طریق ایمیل

azsoftir@gmail.com یا شماره 09367292276 سفارش دهید.

تکنیک مورد استفاده برای طراحی سایت asp.net

پروژه های asp.net

1-محیط طراحی صفحات : Microsoft Visual Studio dot net

2-زبان کد نویسی طراحی :سی شارپ #c یا ویژوال بیسیک نت visual basic net۳-
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
3-تکنولوژی : دانت نت فریم ورک (dot net Frameworks)
4-محیط قابل اجرا :سمت سرور
5-فن آوری دیتابیس:linq-ado.net-sqlpress
6-دیتابیس های مورد استفاده:اس کیو ال سرور sqlserver
۷- ربپورتاژ های مختلف سفارش طراحی سایت
خدمات قابل ارائه توسط سایت azsoftir با زبان asp.net
انجام پروژه های طراحی سایت asp.net

انجام پروژه های برنامه نویسی با asp.net
انجام پروژه های طراحی سایت asp.net mvc
انجام پروژه های دانشجویی با asp.net mvc
طراحی سایت با asp.net and and #c
طراحی سایت با asp.net and visual basic

گروه طراحی سایت azsoftir آماده انجام پروژه های طراحی سایت شما با در کمترین زمان با بالاترین کیفیت می باشد.

برای سفارش طراحی سایت با asp.net در قسمت سفارش کلیک کنید یا از طریق ایمیل azsoftir@gmail.com ارسال کنید.
بعد از سفارش در سایت در اولین فرصت پروژه شما بررسی می شود براساس امکانات درخواستی پروژه ,زمان وهزینه پروژه سفارشی اعلام خواهد گردید.درصورت توافق بر روی هزینه وزمان نصف مبلغ رو به عنوان پیش پرداخت برای آغاز پروژه اخد خواهد شد.
dot net
visual dot net
مفهوم  asp.net  چیست؟
کلمه asp تخفیف یافته Actice server page می باشد  که فن آوری ماکروسافت وزبانی ک سمت سرور بوسیوله iss قابل اجرا می باشد.
یک فایل asp چیست ؟در پاسخ به فایل asp چیست بایستی گفت این فایل کاملا مشابه یک فایل HTML است .
محتوای این فایل می تواند شامل Text,Html,XML,Script باشد.
اسکریپت های درون فایل ASP در سرور اجرا می شوند.
پسوند یک فایل ASP، .asp می باشد.کارهایی که با asp.net میتوان انجام داد؟میتوان صفحات html را بصورت پویا طراحی کرد.میتوان صفحاتی را طراحی کرد  به درخواست های کاربران از دیتابیس پاسخ دهد.
به پایگاه داده یا داده ها دسترسی داشته و نتایج را به مرور گر باز می گرداند.
صفحات طراحی شده به زبان asp دارای امنیت بالاوسرعت بالایی دارند.
تفاوت میان asp.net با asp
زبان برنامه نویسی asp برای ایجاد صفحات پویا بر پایه زبان های اسکریپتی با جاوا اسکریپت java script یا وی بی اسکریپت vb script می باشدوقدرت وپویایی زبان asp در این دو زبان خلاصه می شود .تکنولوژی asp.net برپایه فریم ورد دات نت می باشد با همه زبان های تحت دات نت سازگار می باشد .زبان هایی مثله سی شارپ #c-جاوا شارپ -سی پلاس پلاس -ویژوال بیسیک ساز گار است این زبان ها قدرت وانعطاف بالایی نسبت به زبان های اسکریپتی را دارند.در زبان برنامه نویسی asp.net طراحی کد نویسی واز طراحی صفحات جداست یعنی بودن درگیر شدن با صفحات طراحی کد نویسی صفحات انجام می شود این مزیت  asp.net دانت نسبت asp می باشد.در طراحی صفحات asp کاربز وقت بیشتری را برای طراحی صفحات بصورت دستی وارد کند .محیط طراحی وتوسعه زیادی برای asp.net  وجود دارد که معروف ترین محیط ویرایشگر visual studio dot net  می باشد رابطخ کاربری بسیار قوی را در اختیار کاربرمی گذارد در حالی که برای asp محیط توسعه اختصاصی وجود ندارد ذز محیط هایی مثله نوپد یا vss استفاده می شود .فایل هایی که با asp.net طراحی می شود دارای پسوند aspx هست اما پسوند فایل هایی asp دارای پسوند asp هست.در طراحی وکد نویسی صفحات به زبان asp.net به دلیل برخورداری از لایراریهایی قدرتمند نیازی به کامپوننت های اضافی نیست هر کاری توسط asp.net  قابل انجام هست ولی در asp همچین چیزی وجود ندارد برای کارهایه خاص باید پکیج هایه نرم افزاری در سرور نصب شود .کاربرد های asp.netطراحان وپروگرمر های برای طراحی وبرنامه نویسی سایت و اپ هایی تحت وب وایجاد سرویس هایی بر پایه وب  xml  استفاده می کنندبرای طراحی وبرنامه نویس هایه برنامه هایه تحت وب خود بکار می برند.برای واکشی اطلاعات از دیتابیس ونمایش آن برای رو سایت بکار می رود.برای طراحیه سایت های شخصی اختصاصی بکار می رودبرتریهایی استفاده از asp.netزبان برنامه نویسی asp.net که در سمت سرور اجرا می شود.در سمت سرور کامپایل میشود ونتایج آن را بر روی مرور گر برای کاربر نمایش می دهد.

asp.net یک فرم ورک مستقل از نوع زبان برنامه نویسی می باشد .یعنی کاربر میتواندهر زبان برنامه نویسی دلخواه خود (f#-#visual c++ -vb-c) را انتخاب کند.
انجام پروژه های ASP
asp.net تمامیه فایله css -xml و اکثریت استاندارد هایی جدید را پشتیبانی میکند.

تنظیمات وپیاده سازی asp.net آسان است نیازی به پیگربندی داخلی ندارد.

asp.net تعداد خطوط کدهای مورد نیاز برای توسعه برنامه های بزرگ کاهش می دهد.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
پیاده سازی وتوسعه سمت سروزوگیرنده را ساده تروآسانتر میکند.

با استفاده از اعتبار داخلی ویندوز تنظیمات هر برنامه تحت وب را آسان تر

تاریخ زبان طزراحی وبرنامه نویسی asp.net

اولین نسخه asp.net در سال 2002 با هدف طراحی وتوسعه صفحات وب تحت چارچوب فریم ورک net fram work ارائه  کردند .نسخه بعدی در سال 2005 همراه با دیتابیس sql server 2005 ارائه شد که در ابزارها وکنترلر ها وروش های دسترسی بهبود های زیادی دیده می شد.نسخه 3 در سال 2006 همراه با wpf ,ajax ارائه شد.ورژن بعدی در سال 2010 عرضه شد که ویژگیهایه جدیدی نیز اضاه شده بود .ورژن بعدی در سال 2013 عرضه شد که که در این نسخه فرم ورک 4.5 همراه با mcv5 عرضه شد.در ورژن 2016 و اولین ورژن  asp.net core هم عرضه شد که در حال حاضر ورژن های مختلفی از از asp.net core توسعه وعرضه می شود .

IDE  های مورد استفاده برای طراحی وتوسعه asp.net

مجهزترین ابزار توسعه برای ویرایش وتوسعه کدهای ASP.NET در حال حاضر VISUAL STUDIO  می باشد.این ویرایشگر امکاناتی بسیار زیادی را در اختیار توسعه دهنده قرار می دهد.

از ویرایشگزهایه جایگزین می توان به VISUAL SRUDIO CODE اشاره کرد که همراه با ویرایشکز کد ومتدهایی برا دباگ کردن برنامه ها ارائه می دهد.

از ابزارهای مشابه مثله notepad ++,adobe Dreamweaver m linqpad .. اشاره کرد.
asp.net-mvc

معرفی معماری asp.net mvc

معماری asp.net mvc یک ساختار مبتی بر اساس مدل model-view-controller

می باشد . mvc مخفف سه کلمه model view controller می باشد.یک طراح می تواند با استفاده از این معماری قسمت طراحی وکد ودیتابیس را بصورت جدا طراحی وکنترل کند .در این روش صفحات طراحی شده دارای سرعت بالاوامنیت بالایی دارند.

در معماری asp.net mvc مبتی بر چندین لایه می باشد از چندین لایه برای تفکیک قسمت های  مختلف اپلیکیشن (دیتا-کد-طراحی صفحات وب) استفاده میکند.بیشتر زبان های برنامه نویسی نیز از معماری mvc استفاده می کنند تفاوت جزئی با هم دارند مثله جاوا وپی اچ پی وپایتون و…بسترهای مختلف .
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
مفاهیم اصلی mvc

model :این قسمت وظیفه بازیابی وذخیره داده ها از دیتابیس را بر عهده دارد ,همچنین با تبدیل شی وپیاده سازی منطقی را نیز بر عهده دارد.

view:این قسمت وظیفه واسط کاربری را برای کاربران نمایش می دهد.این قسمت در مرورگر به کاربران نمایش داده می شود .دز این طریق کاربران با دوقسمت این مدل ارتباط برقرار میکند.

controller:این قسمت وظیقه دستورات وارده از طریق لایه view را بررسی وکنترل واجرا میکند.در این قسمت نیز مدیریت داده ها نیز کنترل می شود .

سودمندی تکنولوژی مبتنی بر mvc

طراحی وبرنامه نویسیصفحات وب را با تقیسم به سه لایه آسانتر وراحتر می کند .

مزیت های طراحی سایت مبتی بر mvc

    برنامه ها توسط یک کنترلر کنترل میشود .کنترل ومسی  یابی برنامه ها رو راحتری میکند.
    برنامه هایی که توسطه گروه های مختلف طراحی می شود توانایی کنترل وتوسعه ی برنامه ها رو راحتر می کند.
    درخواست هایه کاربر از طریق view  ها به سمت برنامه ارسال می شود به راحتی قابل کنترلرها قابل کنترل می باشد همین عامل باعث راحتی کنترل ومسیریابی برنامه می شود .
    در معماری mvc  میتوان validate را غیر فعال کردوبا استفاده از role provider و سیستم اعتبار سنجی هویت کاربران authorize  بصورت ساده تر انجام داد.
    روش razor  که برای تبدیل وتلفیق زبانهای برنامه نویسی وطراحی صفحات وب در معماری mcv asp.mnet استفاده میشود بصورت امن طراحی شدنددر اول طراحی به روش کد گذاری اچ تی ام است مگر اینکه طراح خودش روش کد گذاری را تغییر دهدواین روش برنامه در مقابل حملات xss  امن تر میکند .
    در محیط طراحی asp.net mvc  از فایل routing  برای باز نویسی آدرس های Url  استفاده میشودبرای همین دلیل طراحی صفحات بدون پسوند می باشند.
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com